برندینگ

لگو می خواهد کلیشه های جنسیتی را از محصولاتش بزداید

به تازگی یک گروه پژوهشی با حمایت مالی لگو دریافته است که نگاه های نابرابر و محدود کننده مانع از مشارکت دختران در بازی های خلاقانه می شود.

این تولید کننده دانمارکی چند و چون دقیق تغییرات محصولات و بازاریابی آن ها را اعلام نکرده است اما گفته است می خواهد مطمئن شود که محصولاتش از تعصبات جنسیتی و کلیشه های آسیب زا عاری هستند.

در بخشی از این مطالعه پژوهشگران دریافتند که والدین مستقل از اینکه دختر داشته باشند یا نه ، وقتی صحبت از برخی مشاغل در میان است، یک مرد را متصور می شوند.

آن ها همچنین ورزشکاران و دانشمندان را پنج برابر بیشتر در قامت یک مرد تصور می کنند.

لگو پیشتر به خاطر تقویت کلیشه های جنسیتی مورد انتقاد قرار گرفته بود. در سال 2011 مجموعه “دوستان لگو” با هدف جذب دختران، از سالن ها و کاپ کیک های صورتی استفاده کرد.

اما در عین حال این برند به خاطر تولید مجموعه ال جی بی تی با رنگ های رنگین کمانی به نام “همه معرکه هستند” مورد تشویق نیز قرار گرفته است.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا