برندینگ

چهار مرحله تا ساخت یک برند

مدل CBBE Customer base brand equity ) ( ايجاد برند را به عنوان فرايندي شامل چهار گام پي در پي معرفي مي کند. پياده سازي موفق هر يک از اين گام ها به موفقيت در گام قبلي وابسته است. اين گام ها عبارتند از:

      حصول اطمينان از وجود رابطه اي تنگاتنگ ميان هويت برند و مشتري ها و ايجاد تداعياتي از برند در ذهن مشتري ها با توجه به نيازهاي خاص آن ها.

      ايجاد و تثبيت مفهوم جامع از برند در ذهن مشتري ها با ايجاد ارتباط استراتژيک ميان مجموعه ي تداعيات ملموس و ناملموس از برند با برخي از ويژگي هاي محصول يا خدمت.

      استخراج واکنش هاي مناسب مشتري ها نسبت به اين هويت و مفهوم برند.

      تغيير واكنش هاي مشتري نسبت به برند با هدف ايجاد رابطه اي تنگاتنگ و ايجاد وفاداري رفتاري و قدرتمند در ميان مشتري ها

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا