اخبار روزفناوری

آیا کسب و کارها باید به تردز بپیوندند؟

همانطور که می دانیم، تا همین امروز بسیاری از کسب و کارها به این شبکه ملحق شده اند.

یکی از دلایلی که بسیاری از برندهای بزرگ به سرعت به این شبکه پیوسته اند، ارتباط تنگاتنگ تردز با شبکه عظیم اینستاگرام است.

کاربران در حال حاضر فقط با یک حساب اینستاگرام می توانند به تردز وارد شوند، و بلافاصله پس از ورود می توانند تمام اکانت هایی را که در اینستاگرام دنبال می کنند، دنبال کنند. در نتیجه، شرکت‌هایی که فالوورهای زیادی در اینستاگرام دارند می‌توانند در کمترین زمان از صفر به میلیون‌ها فالوور در Threads برسند.

اگر کسب و کار شما در حال حاضر فالوورهای قابل توجهی در اینستاگرام دارد، در باز کردن یک حساب Threads تردید نکنید، زیرا احتمالاً در لحظه شروع پست کردن، تعداد زیادی فالوور خواهید داشت و با توجه به اینکه Threads یک شبکه اجتماعی مبتنی بر متن است، ممکن است ابزار متفاوتی برای صحبت با مشتریان در اختیار شما قرار دهد.

شاید بزرگترین سوالی که صاحبان مشاغل بخواهند به آن پاسخ دهند، این است که آیا این شبکه آینده بلندمدتی دارد؟

ارقام اولیه بسیار دلگرم کننده هستند، و با توجه به اینکه توییترایلان ماسک گفته علیه Threads اقدام قانونی می کند، به وضوح این نگرانی وجود دارد که این شبکه چیزی بیش از یک مد کوتاه مدت است.

با این حال خیلی زود است تا دراین مورد نظر قطعی دهیم.  بازخورد اولیه کاربران Threads کاملاً متفاوت است.

بسیاری از عدم وجود ویژگی‌های اساسی، مانند گزینه نمایش محتوا به ترتیب زمانی یا ارسال پیام مستقیم به سایر کاربران ابراز تاسف می‌کنند. دیگران از دریافت محتوا از حساب‌هایی که از ابتدا دنبال نکرده‌اند شکایت دارند.

با این حال متا قول داده است که ویژگی های جدید را به سرعت عرضه کند.

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا