اخبار روزبرندهای شخصی

ایلان ماسک شناسه X@ را بدون پرداخت پول برای توییتر تصاحب کرده است

توییتر شناسه کاربری یا هندل اکانت رسمی خود را @Twitter  به @X تغییر داده اسن. حالا در گزارشی اعلام شده است که هندل X@ بدون توافق از دست مالک قبلی آن خارج شده و توییتر بابت استفاده از این هندل پولی پرداخت نکرده است.

«جین ایکس هوانگ»، مالک قبلی شناسه کاربری X@، در توییتر در گفت‌وگو با خبرگزاری تلگراف  اعلام کرده که هرچند او مایل به فروش هندل اکانت خود بوده، اما این شبکه اجتماعی با او مذاکره‌ای انجام نداده و صرفاً در ایمیلی به او اعلام شده که این هندل از دسترسش خارج شده است.

این عکاس اهل سان‌فرانسیسکو مدعی است که توییتر پیشنهاد ارسال برخی از کالاهای تجاری X و جلسه‌ای با مدیران شرکت را به او داده بود، اما هیچ حرفی از خرید این هندل زده نشده بود.

کاربران توییتر نمی‌توانند ادعای حقوقی خاصی روی نام‌های کاربری موجود در این شبکه اجتماعی داشته باشند، اما در شرایط سرویس‌دهی این پلتفرم گفته شده است که این شرکت تنها درصورت نقض نشان‌های تجاری، اقدام به حذف اکانت افراد می‌کند.

اکانت‌هایی که تک‌حرف‌ها را در توییتر برای خود ثبت کرده‌اند، هم‌اکنون ارزش بسیار بالایی پیدا کرده‌اند. برای مثال، در گذشته اکانت n@ گفته بود که پیشنهادی به ارزش 50 هزار دلار را برای واگذاری هندل خود دریافت کرده است.

 

 

منبع: دیجیاتو

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا