برندهای تکنولوژیکبرندینگ

فیس بوک فرمت ویدیوهای کوتاه TikTok را در هند آزمایش می کند

فیس بوک پس از اجرای اخیر Reels در اینستاگرام و در تلاش جدید برای شبیه سازی تجربه برنامه چینی (TikTok)، فرمت ویدیو کوتاه را در بزرگترین بازار خود یعنی هند آزمایش می­ کند.

این آزمایش در حالی صورت می­ گیرد که برنامه مشهور ByteDance در اواخر ماه ژوئن توسط هند ممنوع شده بود و فیس بوک از غیبت TikTok همچنان سود می­ برد. تعامل روزانه خدمات فیس بوک در هند، از زمان ممنوعیت TikTok بیش از 25 درصد افزایش یافته است. فیس بوک ماه گذشته Reels را در هند راه­ اندازی کرده بود.

فیس بوک بخش جدیدی را با عنوان “فیلم کوتاه” در صفحه “آخرین اخبار” اضافه کرد. در قسمت بالای این قسمت دکمه Create وجود دارد که با کلیک بر روی آن دوربین برنامه راه اندازی می شود و کاربران می توانند یک فیلم کوتاه بسازند و همچنین می توانند فیلم های ارسال شده در بخش جدید را مرور کنند. یوتیوب نیز در هفته­ های اخیر ویژگی مشابه ­ای را در هند به آزمایش گذاشته است

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا