برندهای تکنولوژیکبرندینگ

نگرانی اپل از لوگو گلابی یک شرکت کوچک

لوگوی اپل در جدیدترین شکل خود ، ساده و کلاسیک است ، با خطوط تمیز و شکلی که به راحتی قابل شناسایی و تشخیص است.

به نظر می رسد که استفاده از میوه در آرم ها یا علائم تجاری تازه ثبت شده به دقت توسط اپل پیگیری می­شود. نگرانی سازندگان آیفون برای حفاظت از برند خود قابل درک است، اما پرونده قانونی تشکیل شده در 25 مارس نگرانی اپل را لوگوهای ساخته شده نشان می­دهد و اعتراض او را نسبت به چنین مواردی حتی در مورد شرکت­های کوچک را نمایان می­سازد.

همانطور که توسط آیفون در کانادا گزارش شده ، Prepear در قلب این اعتراض قانونی قرار دارد.

Prepear که توسط Super Healthy Kids تولید شده است، یک برنامه آموزشی آشپزی، فهرست مواد غذایی، و سازمان دهی وعده­های غذایی برای سیستم عامل­های اندروید و IOS است.

در یک پست اینستاگرامی، ارائه دهنده این برنامه گفت که اپل نسبت به لوگوی این شرکت اعتراض کرده است و گفته گلابی استفاده شده در لوگوی این برنامه به لوگوی اپل بسیار شباهت دارد و به مارک اپل آسیب می­رساند.

این لوگو در سال 2017 توسط دفتر مارک­های تجاری ایالات متحده پذیرفته و ثبت شده است.

Prepear می­گوید: این جدال ده­ها هزار دلار هزینه خواهد داشت. نکته احمقانه این است که شرکت اپل با ده ها شرکت دیگر که لوگوی میوه داشته­اند همین کار را کرده است و آن­ها مجبور شدند لوگوی خود را عوض کنند یا کار خود را تعطیل کنند. در حالی که توسعه دهندگان این برنامه می­دانند که درگیری با اپل برای آن­ها گران تمام می­شود اما احساس می­کنند که وظیفه اخلاقی آن­هاست تا از لوگو و حق خود دفاع کنند. هزینه­های این جنگ حقوقی قبلا باعث اخراج یکی از اعضای این تیم شده است.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا