برندهای تکنولوژیکبرندینگ

برخلاف تصور غالب؛ خریداران رولزرویس از خریداران ب‌ام‌و جوان‌تر هستند

محصولات رولزرویس جایگاه ویژه‌ای در بین ثروتمندان و لوکس‌سواران دارند. شاید فکر کنید با توجه به قیمت و خصوصیات تولیدات این برند اشرافی، مشتریان آن را عموما تاجران مسن و افرادی از این دست تشکیل دهند. اما به گفته مدیرعامل رولزرویس یعنی آقای تورستن مولر-اوتوئس میانگین سن مشتریان این شرکت ۴۳ سال است. نکته جالب اینکه با چنین رقمی، باید گفت رولزرویس جوان‌ترین مشتریان را در بین برندهای زیرمجموعه گروه ب‌ام‌و دارد!

روانه شدن ثروتمندان جوان‌تر به سمت رولزرویس نشانه‌ای مثبت برای این برند پرطرفدار انگلستانی است. آن طور که آقای مولر-اوتوئس اعلام کرده، بخش اعظمی از مشتریان جوان رولزرویس از کشورهای چین و آمریکا هستند.

مدیرعامل رولزرویس این صحبت‌ها را در مصاحبه با نشریه اتوموتیو نیوز اروپا و در جریان انتشار اولین اطلاعات و تصاویر از نخستین مدل تمام الکتریکی کمپانی بر زبان آورده است. بد نیست بدانید مدل مذکور اسپکتر نام داشته و در اواخر سال ۲۰۲۴ از راه خواهد رسید.

ناگفته نماند رولزرویس تا سال ۲۰۳۰ به یک برند تمام الکتریکی تبدیل خواهد شد. از این رو انتظار می‌رود تا آن مقطع و پس از اسپکتر، رولزرویس به تدریج چند مدل برقی دیگر را به سبد محصولات خود اضافه کند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا