هوش مصنوعی جدید گوگل امکان پرو مجازی لباسها را فراهم میکند

هوش مصنوعی جدید گوگل، ابتدا تصویری از لباس مدنظر کاربران میگیرد و سپس تلاش میکند تا نحوه پوشیدن، تا شدن، چسبدن و حتی چین و چرکهای آن را روی مجموعهای از مدلهای واقعی در حالتهای مختلف پیشبینی کند.
هماکنون، خریدارانی که از Google Shopping استفاده میکنند، میتوانند لباسهای زنانهای از برندهایی مانند H&M و Anthropologie را بهطور مجازی امتحان کنند. لباسهای مردانه نیز در اواخر امسال به این ویژگی مجهز خواهند شد.
البته فناوری آزمایش مجازی لباس چیز جدیدی نیست. آمازون از چندین سال پیش امکان پرو مجازی لباس را به کاربران خود ارائه کرده بود. Walmart و ادوبی نیز مدلهای مشابهی را برای امتحان کردن لباسها بهطور آنلاین فراهم کردهاند.
علاوه بر این ویژگی، گوگل همچنین قصد دارد گزینههایی را برای تفکیک کردن لباسها با استفاده از هوش مصنوعی و الگوریتمهای تطبیق بصری ارائه میکند. این فیلترها که در فهرستهای محصولات Shopping موجود هستند، به کاربران اجازه میدهند با استفاده از ورودیهایی مانند رنگ، سبک و الگو جستجوهای خود را محدود کنند.