برندهای شخصیبرندینگدسته‌بندی نشده

پنج مرحله اصلی در پرسنال برندینگ

شاید مهم ترین دارایی یک فرد در سال 2021 پرسنال برند باشد. روند در سال 2021 کاملا مشخص است: همه چیز از تجارت تا خرید به سمت فضای دیجیتال در حرکت است. اگر به دنبال موفقیت در پنج تا ده سال آینده هستید، توصیه می کنم برای ایجاد یک پرسنال برند آنلاین و قدرتمند سرمایه گذاری کنید.

امروزه بسیاری از افراد با مفهوم پرسنال برند و اهمیت آن آشنایی دارند، اما تعداد بسیار کمی از افراد با چگونگی ایجاد یک پرسنال برند دارای ثبات و اعتبار اجتماعی به شکلی صحیح آشنا هستند.

بنابراین چگونه می توان یک برند شخصی موثر ایجاد کرد که دارای اعتبار لازم برای جذب دیگران برای پیگیری شما و تبدیل شدن به طرفداران وفادار باشد؟

در اینجا پنج مرحله اصلی برای ایجاد یک برند قدرتمند و جذب کننده مخاطب، به شما معرفی خواهیم کرد.

  • قصد

مرحله قصد جایی است که شما واقعاً از دیدگاه ،اهداف و استراتژی خود مطلع می شوید. زمان کافی برای این مرحله صرف کنید و با عجله از آن نگذرید. اگر در این مرحله شفافیت پیدا نکنید ، ممکن است هنگام رفتن به مراحل دیگر با مشکل روبرو شوید.

  • بنیاد

در مرحله بنیاد ، شفافیت حاصل از مرحله یک را در نظر بگیرید و ایده ها و مفاهیم را در کانال های رسانه های اجتماعی ، طراحی وب سایت ، کارت ویزیت ، امضای ایمیل و غیره پیاده کنید. بر ساخت پایه و بستری که دیگران به راحتی قادر به یافتن شما باشند تمرکز کنید.

  • مراقبت

هدف در این مرحله غلبه بر ابهام و ایجاد آگاهی و مواجهه با برند شما است. چند رسانه مختلف که می توانید برای جلب توجه استفاده کنید ، سیستم عامل های رسانه های اجتماعی ، نشریات دیجیتالی ، مصاحبه های پادکست و تلویزیونی ، پست های وبلاگ ، تبلیغات آنلاین با شرکت هایی مانند Google یا Facebook و حتی مشارکت های مشترک با تبلیغات الکترونیکی هستند. پس از جلب مخاطبان برای مرحله بعد آماده می شوید.

  • تبدیل

در مرحله تبدیل، هدف ایجاد محصول یا خدمتی است که یک مشکل واقعی را برای افراد واقعی حل کند. هرچه مشکلی که به حل آن کمک می کنید بزرگتر باشد ، احتمالاً پول بیشتری دریافت خواهید کرد. در این مرحله به جزئیات توجه کنید. اگر نمی توانید ارزان ترین گزینه در یک صنعت خاص باشید ، هیچ ارزشی ندارد که دومین گزینه ارزان باشید. در این صورت گران ترین زیر مجموعه خود باشید و در آن قیمت بیشترین خدمات را ارائه دهید.

چند پیشنهاد مختلف محصول یا خدمات که می توانید در این مرحله ایجاد کنید شامل کتابهای الکترونیکی ، PDF ، دوره های آنلاین ، برنامه های مربیگری ، محصولات اطلاعاتی ، کارگاه های آموزشی ، برنامه های مشاوره و سمینارها است.

  • نگهداری

هدف مرحله نگه داری، حفظ طولانی مدت مشتریان ایجاد شده است. شما می توانید این کار را با تمرکز بر مواردی مانند پشتیبانی از مشتری ، نشان دادن مراقبت واقعی ، اعطای پاداش یا تخفیف و به اشتراک گذاری نتایج دیگران در سیستم عامل های خود انجام دهید. مشتریان را به مادران برند خود تبدیل کنید. مادران اولین هوادار کودکان خود هستند و از کارهای آن ها حمایت می کنند. تصور کنید که مشتریان از نظر احساسی به اندازه یک مادر با برند شما ارتباط برقرار کنند. در اینصورت نیازی نیست به دنبال مشتری دیگری بگردید.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا