برندهای تکنولوژیکبرندهای مد و فشنبرندینگ

آدیداس دوباره سرعت می گیرد

پس از کاهش 25 درصدی هزینه­ های رسانه­ ای توسط آدیداس، این شرکت دوباره سرعت می­ گیرد.

شرکت پوشاک ورزشی از کاهش 35 درصدی درآمد در سه ماه تا آخر ژوئن 2020 خبر داد، که شامل 33 درصد کاهش در فروش برند Adidas و 42درصد کاهش در برند Reebok است. با بسته شدن اکثر فروشگاه­ های این برندها( حدود 70 درصد) و به تعویق افتادن رویدادهای مهم ورزشی مانند المپیک توکیو و قهرمانی باشگاه­ های اروپا در فوتبال ، 306 ملیورن یورو ضرر خالص را تجربه کرده­ اند.

با این حال ، تجارت الکترونیک یک نقطه روشن بود ، به گفته Adidas مصرف کنندگان با سرعت بیشتری نسبت به گذشته به اینترنت رجوع می­ کنند. در نیمه اول امسال، بیش از یک سوم فروش آدیداس و شرکای تجاری­ اش به صورت دیجیتال بوده است، که در سه ماهه دوم سال، 93درصد افزایش و در ماه­های آوریل و می 2020، سه برابر افزایش داشته است.

کاسپر رورستد مدیرعامل شرکت آدیداس گفت: این تعطیلی، پل ه­ایی بود به سوی تغییر در نفوذ دیجیتال. دیجیتالی شدن، مهمترین محرک تجاری و برند ما است و خواهد بود. و در سه ماهه دوم سال برای دوبرابر کردن فروش الکترونیک، از کل قدرت اکوسیستم دیجیتالی خود استفاده کردیم.

وی به موفقیت کمپین آماده برای ورزش و فعالیت تیم خانگی اشاره کرد، که بالغ بر 400 ملیون بازدید ویدیویی را به خود جلب کرده است.

هارم اولیمر، مدیر ارشد مالی به پیگیری بازاریابی دیجیتالی اشاره کرد و گفت بدون آن دوبرابر کردن فروش الکترونیکی میسر نمی ­شد.

وی گفت: به منظور ارتباط برقرار کردن با مصرف کنندگان در سراسر جهان، بازاریابی دیجیتال را افزایش دادیم، افراد جدیدی را به اکوسیستم دیجیتالی خود اضافه کردیم و از رشد تجارت الکترونیکی پشتیبانی کردیم. بدون این سرمایه گذاری قادر به رشد 93 درصدی نبودیم.

فروش آدیداس از طریق اپلیکیشن در مقایسه با سال 2019 چهار برابر شده است.

آدیداس اکنون انتظار دارد در نیمه دوم سال به سودآوری برگردد ، با توجه به این نکته که این تنها در صورت عدم وجود تعطیلی دوم در سراسر جهان اتفاق می افتد.

رورستد افزود: تحقیقات نشان می ­دهد که 50 درصد از مشتریان 18 تا 34 ساله در شرایط فعلی قصد دارند بیشتر ورزش کنند. انعطاف پذیری در محیط کار رو به افزایش است و بیشتر شرکت­ها برای دورکاری­ های بیشتر در آینده برنامه ریزی می­ کنند. و مطمئنا وقتی در خانه هستید به کت و شلوار و کراوات نیازی ندارید ، اما به کفش راحتی آدیداس ، هودی یا شلوار ورزشی بیشتر نیاز خواهید داشت و این قطعا به هموار کردن راه آینده به ما کمک خواهد کرد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا