برندهای تکنولوژیکبرندینگ

راه اندازی سایتی توسط کانن برای عکس برداری از طریق یک ماهواره واقعی

کانن سایتی راه اندازی کرده است که به شما امکان می­دهد تا از طریق یک ماهواره واقعی عکس بگیرید.

کانن امسال به جای رو نمایی از یک دوربین جدید در نمایشگاه CES 2021 کار متفاوتی انجام داد، او به شما اجازه می­دهد تا با استفاده از یک ماهواره واقعی در فضا عکس بگیرید.

این شرکت از یک سایت تعاملی رونمایی کرد که به شما اجازه می­دهد با استفاده از ماهواره CE-SAT-1 که مجهز به دوربین 5D با اندکی تغییر است، از مکان­هایی از جمله نیویورک، باهاما و دبی عکس­های شبیه سازی شده بگیرید.

کانن این ریزماهواره را در ژوئن سال 2017 راه اندازی کرد. این ماهواره به دوربین EOS 5D Mark III با یک بازتابنده کاسگرین 40 سانتی متری(آینه) و یک تلسکوپ 3720 میلی متری مجهز شده است. براساس ادعای کانن این ماهواره در مدار 600 کیلومتری زمین(375 مایل) می­چرخد و تصاویری با رزولوشن 36 اینچی در یک فریم 3×2 مایلی فراهم می­کند. این ماهواره همچنین یک PowerShot S110 را برای تصاویر گسترده­تر در خود جای داده است.

این دموی تعاملی به شما امکان می­هد تا از چندین مکان عکس بگیرید، و در هر عکس مکان و ارتفاع تصویر نشان داده می­شود. با این حال، این ماهواره از عکس­های از پیش گرفته شده استفاده می­کند و شما نمی­توانید عکس­های زنده را ضبط کنید.

ریزماهواره­ها بسیار کوچکتر و ارزان­تر از ماهواره­های معمولی هستند و کانن امیدوار است تا سال 2030 بتواند به تجارتی یک میلیارد دلاری حول آن­ها دست یابد. پس از راه اندازی CE-SAT-1 در سال 2017، کانن سعی در راه اندازی یک CE-SAT-1B به روز شده در تابستان گذشته داشت. با این حال، موشک RocketLab’s Electron اندکی پس از پرتاب از کار افتاد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا