برندهای تکنولوژیکبرندینگ

آیا تلویزیون شفاف شیائومی بزرگترین طراحی ناکام است؟

اتفاقات عجیب بسیاری در سال 2020 رخ داده است، بنابراین احتمالا سال مناسبی است که شرکت فناوری چینی شیائومی اولین تلوزیون کاملا شفاف جهان را معرفی کند.

نسخه شفاف اولد لوکس تلوزیون شیائومی که از 16 اوت در چین موجود است، 4999 یوهان ( 7200 دلار/ 5500 یورو) قیمت دارد و تجربه فوق العاده ­ای را از مشاهده تصاویر از همه طرف ارائه می­دهد و به نظر می­ رسد که تصاویر در هوا معلق هستند، اما این تا زمانی است که تلوزیون شما مقابل دیوار قرار نگیرد.

شیائومی در پستی در وب سایت خود این تلوزیون را راهی جدید برای ارائه محتوای بصری؛ که قبلا فقط در فیلم­های علمی تخیلی دیده می­شد، معرفی کرده است. بر خلاف تلویزیون های سنتی ، Mi TV LUX شفاف به طور خلاقانه ای تمام واحدهای پردازش را در پایه خود جای داده است. این تلویزیون از پنل OLED  55 اینچی با ضریب تجدید 120Hz و نسبت کنتراست استاتیک 150000:1 استفاده می کند.

نمایشگرهای اولد شفاف مدتی است که در بازار وجود دارند اما شیائومی اولین تولید کننده انبوه این فناوری و اولین کسی است که آن ­ها را به سمت بازار مصرف کننده سوق داده است. این تلوزیون شفاف برای تصاویری با رنگ تیره نسبتا بی فایده است، بنابراین به نظر می­رسد جایگزین مناسب و قطعی برای تلوزیون قدیمی شما نباشد. حتی به نظر می رسد شیائومی این موضوع را تا حدودی اذعان کرده است. به طرز گیج کننده­ای، به محض اعلام این خبر، شیائومی گفت این تلوزیون شفاف، تلوزیون نیست ( با وجود داشتن اسم تلوزیون) بلکه یک اثر هنری مناسب برای خانه­ ها، گالری­ ها، موزه­ ها، مراکز خرید و تئاتر است.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا