برندهای تکنولوژیکبرندینگ

رانندگان آمازون،موبایل های خود را از درختان آویزان کردند

گزارش شده است که رانندگان آمازون برای به دست آوردن سفارشات جدید با آویختن تلفن های همراه خود به درختان خارج از فروشگاه های Whole Foods ، در حال رقابت با یکدیگر هستند.

رانندگان برای گرفتن سریع­تر سفارشات آنلاین جدید، تلفن­ های هوشمند خود را به درختان خارج از فروشگاه­ ها و ایستگاه­های Whole Foods شیکاگو آویزان می­ کنند و سپس در پارک­های اطراف به انتظار می­نشینند .

سیستم آمازون رانندگان را براساس نزدیکترین افراد به محل تحویل انتخاب می کند، به این معنی که رانندگانی که حتی کمی به فروشگاهها و ایستگاههای تحویل نزدیک­تر باشند ، در پذیرش سفارشات اولویت دارند.

آنها با انجام این کار می توانند رانندگان رقیب را شکست دهند و سفارشات بیشتری را به دست آورند و در نتیجه درآمد بیشتری کسب کنند.

رانندگانی که از این روش بی خبر بودند و به صورت آنلاین در محل خود منتظر بودند، از سرعت عمل رانندگان دیگر در گرفتن سفارشات تعجب کردند و پس از پی بردن به موضوع ، شکایت خود را به آمازون بردند. این شرکت در پاسخ گفت موضوع را بررسی می­ کند اما نمی­ تواند نتایج را با رانندگان در میان بگذارد.

این یکی از آخرین نمونه های چگونگی رشد رقابت در بین کارگران در اقتصاد شرکت های بزرگ است که در طی همه گیری کوید-19 به شدت تحت تأثیر رکود تجاری قرار گرفته اند.

آخرین اخبار برندها را در برندنیوز دنبال کنید

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا