دسته‌بندی نشده

نیسان کیکس 327 شبیه به یک کفش ورزشی غول پیکر

نیسان در اقدامی جالب نسخه‌ای خاص از مدل کیکس را با نام 327 ادیشن و با الگوبرداری از کفش‌های کتانی نیو بالانس معرفی کرد.

نیسان در اقدامی جالب نسخه‌ای خاص از مدل کیکس را با نام 327 ادیشن و با الگوبرداری از کفش‌های کتانی نیو بالانس معرفی کرد.

بدنه این نسخه خاص از نیسان کیکس  به نحوی تزئین شده که با رنگ آمیزی و حتی نقوش New Balance 327 کاملاً مطابقت دارد. نشان New Balance همچون کفش روی نمای جانبی سمت راست بدنه دیده می­‌شود، درحالی‌که نام خودرو در سمت چپ بدنه به چشم می­‌خورد.

روکش بدنه به نحوی انتخاب شده است، که حتی پارچه جیر New Balance 327 را تداعی می­‌کند. حتی یک قطعه الحاقی به روی سقف خودرو اضافه شده تا بدنه نیسان کیکس را به یک کفش بیشتر شبیه سازد.

این مدل ویژه براساس نیسان کیکس e-Power 4WD شکل گرفته است و قرار شده در Nissan Crossing در محله گینزا به معرض نمایش درآید. در این کمپین تبلیغاتی، افرادی که تصویر این خودروی خاص را در شبکه توئیتر به اشتراک بگذارند، در قرعه‌کشی یک دستگاه نیسان کیکس e-Power 4WD شرکت می‌کنند. البته معلوم نیست که جایزه این قرعه‌کشی، با روکش خاص همراه باشد اما افرادی که موفق به انتشار عکس از این خودرو نشوند می‌توانند با به اشتراک گذاشتن تصویر دیگران، در قرعه‌کشی New Balance 327 شرکت کنند.

نمایندگی کفش New Balance در خیابان گینزا هم تسهیلات ویژه‌­ای برای خرید و بازدید از این مغازه درنظر گرفته است.

خودروی کیکس 327 یکی از چند خودروی غیر معمولی می باشد که در سال 2023 از آن به عنوان “تهاجمی ترین اس یو وی جهان” توسط کمپانی طراح و سازنده خودروهای اسپرت “رضوانی موتورز” رونمایی می گردد.

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا