اخبار روز

مدیرعامل جدید توییتر، کیست و چه سوابقی دارد؟

ایلان ماسک روز جمعه لیندا یاکارینو، را به عنوان مدیر اجرایی یا مدیرعامل جدید توییتر منصوب کرد. او افزود که یاکارینو روی "عملیات تجاری" تمرکز خواهد کرد.

ایلان ماسک روز جمعه لیندا یاکارینو، را به عنوان مدیر اجرایی یا مدیرعامل جدید توییتر منصوب کرد. او افزود که یاکارینو روی “عملیات تجاری” تمرکز خواهد کرد.

از زمانی که ماسک توییتر را در ماه اکتبر تصاحب کرد، تبلیغ‌کنندگان از این پلتفرم فرار کردند، زیرا نگران این بودند که تبلیغات آنها در کنار محتوای نامناسب ظاهر شود

. ماسک در اوایل سال جاری اذعان کرد که توییتر با کاهش شدید درآمد تبلیغات روبرو شده است.

این زن 60 ساله آمریکایی که متولد نیویورک است در 12 سال گذشته به‌عنوان رئیس بخش تبلیغات و شراکت‌های NBCUniversal  فعالیت می‌کرد. او در این شرکت بر فعالیت بیش از 2000 کارمند نظارت داشت و طبق اعلام خود این شرکت، آن‌ها تاکنون بالغ بر 100 میلیارد دلار از راه تبلیغات درآمدزایی داشته‌اند.

او در دوران حضور در NBCUniversal موفق شد همکاری‌های بزرگی را ازجمله با اپل نیوز، اسنپ‌چت، بازفید و حتی توییتر به ارمغان بیاورد.

یاکارینو و ماسک ماه گذشته به‌صورت مشترک در یک کنفرانس بازاریابی در میامی حضور داشتند. او در این رویداد زبان به تحسین از اخلاق کاری ماسک گشود و در ادامه درباره اهمیت ایجاد تعادل در بازتعریف برندهای بزرگ و شناخته‌شده‌ای مثل توییتر حرف زد.

 

 

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا