برندهای تکنولوژیکبرندینگ

Clubhouse، آینده احتمالی رسانه های اجتماعی

اپرا وینفری، دریک، ایلان ماسک مدیرعامل تسلا، مارک زاکربرگ از فیس بوک و حتی رئیس ستاد کاخ سفید، ران کلین شروع به استفاده از این اپلیکیشن کرده­اند.

Clubhouse یک برنامه صرفا صوتی است. کاربران این برنامه این امکان را دارند که به گفتگوی افراد جذاب درباره موضوعات مختلف گوش بدهند؛ حاصل کار شبیه شنیدن پادکست است اما به‌شکلی زنده و تاحدودی انحصاری، شبیه مهمانی مجللی که فقط با دعوت ویژه می‌توان به آن رفت.

برای عضو شدن باید کسی که پیش تر عضو است برای شما لینک دعوت ارسال کند تا بتوانید ثبت نام کنید، اما اعضا فعلا می ‌توانند فقط برای دو نفر دعوتنامه بفرستند.

شما موضوعات مورد علاقه خود را نظیر فناوری، کتاب‌ یا ورزش و مطالعه انتخاب می‌ کنید و بعد اتاق‌ هایی به‌ شما معرفی می‌شود که افراد مهم و جذاب درباره این موضوعات در آنها گفتگو می‌کنند.

این اپلیکیشن در ماه مارس سال ۲۰۲۰ به‌ وسیله پل دیویدسون و سِت روهن راه‌ اندازی شد و دو ماه بعد در حالی که فقط ۱۵۰۰ عضو داشت ارزش آن یکصد میلیون دلار برآورد می‌شد.

حضور ایلان ماسک، ثروتمندترین مرد جهان در یکی از روم های Clubhouse طی هفته جاری این اپلیکیشن را به بالای جدول استارت ‌آپ ‌ها کشاند و توجه ها را به این سرویس جلب کرد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا