TikTok در زمینه فروش اینترنتی با Shopify همکاری می کند
تیک تاک با اعلام همکاری جدید خود با پلتفرم خرده فروشی اینترنتی Shopify از امروز در فروش اینترنتی، سرمایه گذاری بیشتری خواهد کرد. این همکاری به منظور سهولت دسترسی بیش از یک میلیون فروشنده Shopify به مخاطبان جوان تیک تاک و افزایش فروش است.
شرکت تیک تاک اعلام کرد با گسترش این مشارکت، سایر ویژگیهای خرید درون برنامه ای را نیز شامل میشود.
این توافق نامه به فروشندگان محصولات در Shopify اجازه می دهد تا با نصب برنامه جدید کانال TikTok از فروشگاه App Shopify ، کمپین های بازاریابی TikTok خود را مستقیماً از داشبورد Shopify ایجاد ، اجرا و بهینه سازی کنند. این ابزار تبلیغاتی به فروشندگان اجازه می دهد تا محتوای قابل اشتراک و بومی ایجاد کنند که محصولات آنها را در جامعه TikTok طنین انداز خواهد کرد. بازرگانان می توانند مخاطبان خود را از نظر جنسیت ، سن ، رفتار کاربر و دسته بندی ویدئو، هدف قرار دهند و سپس عملکرد کمپین خود را با گذشت زمان پیگیری کنند. هزینه های این کمپین ها بسته به اهداف تجاری خود فروشنده و میزانی که می خواهند هزینه کنند ، متفاوت خواهد بود