Disney و کوید-19
نتایج سه ماهه سوم سال 2020 شرکت دیزنی، وابستگی این شرکت به تولید محتوا، پارکها و اکران سینما را نشان میدهد که از شرایط موجود و همه گیری کوید-19 رنج میبرد.
اما با راه اندازی سرویس تقاضای ویدیو دیزنی پلاس در همان ابتدای شروع این بیماری( در بعضی بازارها) توانست، چهارسال جلوتر از برنامه، 60 ملیون عضو بدست آورد.
آمارهای قابل توجه:
دیزنی با افت 8 ملیارد دلاری در درآمد سالانه خود مواجه شده بود( از 20.25 ملیارد دلار به 11.8 ملیارد دلار).
درآمد عملیاتی از 4 ملیارد دلار به 1 ملیارد دلار کاهش یافته است.
درآمد پارک آن 85 درصد کاهش یافته است.
درآمد حاصل از استودیوهای فیلمهای سینمایی آن 55 درصد کاهش داشته است.
واحد تلویزیونی این شرکت هنوز کمی ثبات دارد، از 6.7 ملیارد دلار به 6.6 ملیارد دلار کاهش داشته است.
دیزنی به 60.5 ملیون مشترک دست یافته است.
دیزنی پلاس یک سرویس تقاضا ی ویدیو شامل مجموعهای از نمایشها و فیلمهای دیزنی، پیکسار، مارول، جنگ ستارگان، نشنال جئوگرافیک و قرن بیستم است. هزینه اشتراک در این پلتفرم ماهانه 6.99 دلار یا سالانه 69.99 دلار است.