برندهای تکنولوژیکبرندینگ

عینک هوشمند فیسبوک و Ray-Ban

ری‌-بن با انتشار پوستری در وب ‌سایت خود، تصویری از یک عینک را به همراه تاریخ رویداد در ۱۸ شهریورماه خبر می دهد.

فیسبوک عینک هوشمند خود را با همکاری شرکت مادر Ray-EssilorLuxottica توسعه داده است و آن را گامی موثر برای توسعه عینک هوشمند مبتنی بر فناوری واقعیت افزوده کامل می‌داند.پیشتر مارک زاکربرگ تایید کرده بود که عینک هوشمند این شرکت، محصول سخت افزاری بعدی فیسبوک خواهد بود. اگرچه تاکنون زمان رونمایی از آن مشخص نشده بود.

عینک هوشمند فیسبوک و ری-‌بن می‌تواند تنها بخشی از ابتکار و خلاقیت فیسبوک را در راستای هدف بزرگ‌تری که دنبال می‌کند، به نمایش بگذارد. در واقع این شرکت قصد دارد عینک‌های هوشمند با فناوری‌های جدید را به بازار عرضه کند.

در حال حاضر مشخص نیست که این عینک هوشمند چه قابلیت‌هایی دارد، ولی فیسبوک قبلا تایید کرده بود که عینک ری-بن نمایشگر مجتمع نخواهد داشت و یک دستگاه واقعیت افزوده محسوب نمی‌شود.

هنوز چیزی مشخص نیست. منتها بدون وجود یک نمایشگر مجتمع، این دستگاه باید برای انجام کارهای مختلف خود با یک اپلیکیشن همراه کار کند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا