برندهای تکنولوژیکبرندینگ

اسپانسرهای برتر بازیهای المپیک 2021

پس از یک سال تأخیر ، بازی های المپیک توکیو تقریباً نزدیک هستند.

طرفداران ورزش مشتاق تماشای سیمون بیلز ، آلیسون فلیکس و آدام پیتی هستند که تقریباً از فیزیک سرپیچی می کنند ، در حالی که حامیان مالی آماده اندازه گیری میزان بازگشت سرمایه هستند.

اگرچه به دلیل افزایش موارد کوید در توکیو ، المپیک توکیو بدون تماشاچی انجام می شود، اما بازیهای المپیک باز هم درآمد عظیمی از حمایت مالی را به همراه خواهد داشت. البته برخی از برند ها چاره ای جز پایبندی به حمایت از بازی های امسال نداشتند ، زیرا در یک قرارداد چند ساله قرار داشتند.

پنج اسپانسر برتر هزینه های بازی های تابستانی توکیو عبارتند از:

P&G، تویوتا، گوگل، سامسونگ، کوکاکولا.

هزینه آنها 93٪ کل هزینه های حامیان مالی المپیک را تشکیل می دهد. حامیان مالی المپیک در سراسر جهان لزوماً بزرگترین هزینه کننده نیستند حتی اگر قراردادهای چند ساله داشته باشند. علی بابا ، آتوس ، بریجستون ، داو شیمی ، جنرال الکتریک ، اینتل ، امگا ، پاناسونیک و ویزا همه حامیان مالی المپیک در سراسر جهان هستند ، اما کل هزینه آنها در شش ماه اول سال 2021 تنها 2٪ کل هزینه های حامیان مالی المپیک است.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا