برندهای تکنولوژیکبرندینگ

عرضه جهانی یوتیوب Shorts، رقیب تیک تاک

یوتیوب Shorts سال گذشته میلادی در هند شروع به کار کرد و بعد به ۲۶ کشور دیگر از جمله آمریکا و بریتانیا رفت. حالا یوتیوب امروز اعلام کرده  که اگرچه سرویس Shorts هنوز در فاز بتا قرار دارد، اما بیش از ۱۰۰ کشوری که در حال حاضر از خدمات یوتیوب بهره می‌برند، می‌توانند به سرویس Shorts هم دسترسی داشته باشند.

حالا کاربران اکثر کشورها می‌توانند از ویدیوهای کوتاه این سرویس استفاده کنند و برای آن محتوا بسازند.

یوتیوب با راه‌اندازی این سرویس به دنبال جذب بخشی از سهم بازار تیک تاک است. با این حال،Shorts  این شانس را دارد که از یکپارچگی درون بزرگ‌ترین پلتفرم اشتراک‌گذاری ویدیو دنیا استفاده کرده و عقب‌ماندگی خود را نسبت به تیک تاک جبران کند.

نکته عجیب ماجرا این است که یوتیوب سعی دارد فرمت ویدیوهای کوتاه تیک تاک را کپی کند، در حالی که تیک تاک می‌خواهد به سمت ویدیوهای طولانی یوتیوب پیش برود.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا