برندهای تکنولوژیکبرندینگ
ورود اینستاگرام، زوم و تسلا به جدول برترین برندهای دنیا
همانطور که انتظار می رفت ، در 12 ماه گذشته برندهای رسانه های اجتماعی و ارتباطات وضعیت خوبی داشته اند و اینستاگرام (شماره 19) ، یوتیوب (شماره 30) و زوم (شماره 100) برای اولین بار در این رتبه بندی قرار گرفته اند. تسلا با ارزش تجاری 12،785 میلیون دلار ، که آخرین بار در سال 2017 در جدول بهترین برندهای های جهانی ظاهر شده بود ، بار دیگر در رتبه 40 قرار گرفت. شرکت های رسانه ای نیز موفقیت هایی را در میان آشفتگی های ایجاد شده توسط کوید19 مشاهده کرده اند. اسپاتیفای( شماره 70)، با افزایش 52 درصدی ارزش نام تجاری به 8389 میلیون دلار آمریکا – جهش 22 پله ای در این رتبه بندی داشته است، در حالی که Netflix با 41 درصد افزایش به ارزش 12،665 میلیون دلار ، به رتبه 41 رسید. مدل های تجاری در این موفقیت نقش مهمی داشته اند.