برندینگ

کوکاکولا با نیمی از برند های نوشیدنی خود خداحافظی می کند

شرکت کوکاکولا طی چند ماه گذشته به آرامی تولید برخی برندهای خود را لغو کرد، این هفته آنها رسما اعلام کردند تعداد برندهای ارائه شده خود را به نصف کاهش می دهند. لازم به ذکر است شرکت کوکاکولا مالک برندهای کوکاکولا، فانتا، دسانی، اسپرایت، مینوت مید و کوکاکولا زیرو می‌باشد

کوکاکولا برای رسیدن به سطح رشد خود پیش از کرونا، بر روی حذف 200 برند نوشیدنی که حدود نیمی از محصولاتش را شامل می­شوند، برنامه ریزی می کند.

علاوه بر کاهش برندها، این شرکت اعلام کرد که در حال تغییر در ساختار خود است و این امر منجر به کاهش داوطلبانه یا اجباری کارکنان خواهد شد.

نیمی از فروش کوکاکولا در استادیوم ها، سالن­های سینما و مکان­های دیگری است که مردم در آنجا تجمع می­کنند و اکنون به دلیل گسترش کوید-19 فعالیت نمی­کنند.  کوکاکولا از کاهش 9 درصدی درآمد خالص در سه ماهه سوم سال 2020 خبر داد

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا