برندهای تکنولوژیکبرندینگ

چنل 4 با جایزه 1 میلیون پوندی برای تبلیغات، برندها را به مبارزه علیه سن گرایی دعوت می کند

کانال 4 ، صنعت تبلیغات را برای پرداختن به سن گرایی و حذف تصاویر غیراصیل یا کلیشه ای از افراد در گروه های سنی مختلف به چالش می کشد.

به عنوان بخشی از این رقابت، از برندها خواسته شده تا با در نظر گرفتن جنسیت، معلولیت و قومیت، تصاویر نادرست و کلیشه ای را از بین ببرند و تصویر خود از همه گروه های سنی را به روزرسانی کنند.

برنده این رقابت برای تبلیغ خود جایزه ای به ارزش یک میلیون پوند دریافت خواهد کرد، همچنین یک کمپین اختصاصی در شبکه های اجتماعی به ارزش صدهزار پوند توسط تیم محتوای دیجیتال  Studio4 به برند برنده تعلق خواهد گرفت.

تحقیقات انجام شده توسط کانال 4 نشان می دهد که تبلیغات پخش شده عمدتا بر روی شخصیت های جوان متمرکز است. افراد مسن غالباً از این تصویر کنار گذاشته می شوند ، فقط 29٪ تبلیغات دارای شخصیت های بالای 50 سال است و تنها 12٪ آنها در نقش های اصلی هستند.  

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا