واکنش اسنپ به اطلاعیه شورای رقابت
اسنپ در واکنش به رای شورای رقابت در خصوص ارتکاب رویه ضد رقابتی این شرکت علیه تپسی در بیانیه اعلام کرد: با توجه به اینکه سیم کارت ها به صورت رسمی به نام شرکت اسنپ ثبت شده اند اتهام استفاده از این روش برای جذب کاربر راننده به صورت مخفیانه کاملا نادرست است.
اسنپ در این بیانیه اعلام داشته که از سیمکارت های خریداری شده برای انجام تحقیقات بازار ( رصد سرویس های داخلی شرکت و همچنین سایر شرکت ها) جهت تدوین طرح های تشویقی، بهبود زمان پذیرش درخواست، بهبود نرخ پذیرش درخواست ها و موارد مشابه استفاده میکند که به صورت مرسوم برای تحقیقات بازار توسط شرکت ها به کار گرفته می شود.
اسنپ اعلام کرده با توجه به سهم ۹۰ درصدی این شرکت از بازار، ادعای تلاش برای جذب رانندگان رقیب نمی تواند صحت داشته باشد.
این تاکسی اینترنتی همچنین بدون نام بردن از تپسیT اتهام تطمیع رانندگان را متوجه این شرکت دانسته و اعلام کرده است برخلاف ادعای رقبا اظهارات برخی از کاربران راننده به صراحت نشان میدهد که بازاریابان میدانی برخی شرکت ها بارها اقدام به تطمیع رانندگان اسنپ کردهاند. مستندات این موضوع نیز به دادستانی کل کشور، معاونت حقوقی ریاست جمهوری، معاونت علمی ریاست جمهوری و شورای عالی فضای مجازی ارسال شده است.