اخبار روزبرندهای تکنولوژیک
لوگو نوکیا پس از 45 سال تغییر کرد
شرکت نوکیا ادعا میکند که لوگوی جدید خود را برای دنیای دیجیتالی مدرن طراحی کرده است...
نوکیا در آستانه کنگره جهانی موبایل بارسلون اعلام کرد که میخواهد برای اولین بار در حدود 60 سال اخیر هویت برند خود را تغییر دهد و در همین راستا از لوگوی جدیدی هم رونمایی کرده که اولین تغییر لوگو در 45 سال محسوب میشود.
مدیران شرکت نوکیا این اقدام را یکی از استراتژیهای جدید خود برای حضور در بازار میدانند و اعلام کردهاند که قصد دارند فونت معروف خود را که Nokia Sans است، به Nokia Pure تغییر دهند.
شرکت نوکیا ادعا میکند که لوگوی جدید خود را برای دنیای دیجیتالی مدرن طراحی کرده است.
نوکیا در نظر دارد که دوباره مسیر رشد کسبوکارهای مختلف خود را بررسی کند و رویکردهای جایگزین از جمله سرمایهگذاری را در نظر داشته باشد. این شرکت میگوید میخواهد فقط در بازارهای فعال باشد که میتواند در آنها پیشگام باشد.