برندینگ
لوگوی یک میلیارد و ششصد میلیونی یک پویش جنجالی شد!
اخیرا در فضای مجازی، اسنادی در مورد هزینه های شهرداری تهران در خصوص پویش تهران 1400 مورد توجه قرار گرفته است. بر اساس این اسناد شهرداری تهران برای طراحی لوگوی «تهران ۱۴۰۰» بیش از400 میلیون تومان فاکتور زده و مبلغ را پرداخت کرده است.
اگر از 400 میلیون لوگو بگذریم، هزینههای برندینگ و طراحی کانسپت تهران 1400 هم نزدیک 400 میلیون آب خورده است. هزینه طراحی دبیرخانه 130 میلیون، ارائه طرح تهران 1400 در قالبهای مختلف 240 میلیون و آمادهسازی فریم اینستاگرامی مراسم 53 میلیون تومان شده است. در مجموع جمع کل طراحی ها یک میلیارد و ششصد میلیون تومان برای شهرداری تهران هزینه داشته است.