برندینگ

صد برند برتر ۲۰۲۰ از نگاه Interbrand

موسسه اینتر برند طبق روال هر ساله خود صد برند برتر را منتشر کرد که نسبت به سال ۲۰۱۹ تفاوت هایی در این صد برند دیده می‌شود.

برند اپل مانند سالهای قبل توانست لقب ارزشمندترین برند جهان را در سال ۲۰۲۰ از آن خود کند و در جایگاه اول با رشد ۳۸ درصدی نسبت به سال ۲۰۱۹ قرار گیرد.

بر خلاف سال ۲۰۱۹ این برند آمازون هست که توانست خود را در صد برند برتر جهان ارتقا بدهد و  با رشدی ۶۰ درصدی نسبت به سال ۲۰۱۹ در رتبه دوم قرار گیرد.

زوم و تسلا وارد لیست بهترین برندهای جهانی 2020 در Interbrand شدند.

آمازون ، اسپاتیفای و نتفلیکس بالاترین رتبه در میان برندها در مدت همه گیری کوید-19 داشتند.

مایکروسافت با پیشی گرفتن از گوگل ، در میان سه برند برتر قرار گرفت.

گوگل جایگاه چهارم این رده بندی را به دست آورد و مانند سال های گذشته نتوانست جایگاه خود را ثبت کند، برند گوگل تنها نسبت به سال ۲۰۱۹ با افت یک درصدی جایگاه چهارم دنیا را به دست آورد.

برند سامسونگ توانست یک پله صعود کند و جایگاه برند پنجم دنیا را با رشد ۲ درصدی نسبت به سال ۲۰۱۹ به دست بیاورد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا