جشنواره بازاریابی 2020 لندن، امسال به صورت دیجیتال برگزار می شود
جشنواره بازاریابی امسال در طی پنج روز از 5 تا 9 اکتبر بصورت آنلاین با سخنرانان برتر دنیای بازاریابی در مورد موضوعات و فرصت های کلیدی صنعت پیش رو برگزار می شود.
این رویداد از 5 تا 9 اکتبر بصورت آنلاین برگزار می شود و بلیط های خریداری شده در حال حاضر در دسترس است. در طی پنج روز 80 جلسه برگزار خواهد شد که برخی از بزرگترین نام ها در بازاریابی به این فهرست پیوسته اند تا بتوانند در بزرگترین چالش ها و فرصت های صنعت، در مسیر بحث و گفتگو قرار بگیرند.
سخنرانان تایید شده تا کنون شامل:
- مارک ریتسون: استاد بازاریابی و مقاله نویس هفته بازاریابی
- هلن ادواردز: موسس Passionbrand و مقاله نویس هفته بازاریابی
- پل پومروه: مدیر عامل مک دونالد انگلستان
- کلر هنا: معاون جهانی تجارت الکترونیک ، یونیلور
- روپرت بدل: معاون بازاریابی American Express
- کلوئه پیر: بنیانگذار thy.self
- نینا بیبی: مدیرعامل O2
این جلسات شامل ترکیبی از مطالب زنده از پیش ضبط شده و مورد تقاضا است، همچنین گزینه شرکت در مسترکلاسهای بازاریابی، شبکههای مجازی و مربیگری وجود دارد.
سردبیر هفته بازاریابی راسل پارسونز می گوید: “صنعت بازاریابی مملو از افراد مبتکر ، خلاق و مدبر است. ما بسیاری از این افراد را در ماه اکتبر گرد هم می آوریم تا بحث و گفتگو کنند و در مورد بهترین راه برای رویارویی با آینده صحبت کنند.
با کمک روشنترین ذهنهای دنیای بازاریابی، در طی پنج روز در مورد چگونگی مقابله با بزرگترین چالشهای پیش رو، به شما الهام و بینشی ارائه خواهیم کرد.
جشنواره امسال بر پنج موضوع اصلی متمرکز خواهد شد:
- درک شیوهها
- تحویل برای مشتریان
- اثربخشی خلاقیت
- استراتژی پیشرو تغییر و تنظیم
- بهبود محرک و بازگشت به رشد
ریتسون می افزاید: این فقط یک کنفرانس جذاب نیست ، بلکه جشنواره بازاریابی است! و به صورت آنلاین یا آفلاین قابل دسترس است.
بلیطها از 9 جولای در دسترس هستند، تعداد محدودی با قیمت 199 پوند به فروش میرسند. هزینه بلیطهای تمام بها 249پوند میباشد.
جشنواره بازاریابی توسط شرکت هفته بازاریابی Xeim برگزار می شود. جزئیات بیشتر در مورد ثبت نام و نحوه رزرو بلیط را می توان در وب سایت جشنواره بازاریابی https://www.festivalofmarketing.com/ مشاهده کرد.