برندهای تکنولوژیکبرندینگ

تبدیل بیلبورد به استخر توسط آدیداس در دبی

وقتی با آب احاطه می شوم، نفسم ریتم خود را پیدا می کند، بدنم روی سطح شناور می شود و تمام دنیا اطراف من ساکت خواهد بود.

این جمله ای است از اسما البداوی، شاعر و فعال ورزشی که درباره رابطه او با آب و اعتماد به نفس برای تمام زنان بیان شده است. این جمله با سفارش آدیداس ، بخشی از تلاش گسترده ای است که باعث می شود زنان بیشتری بتوانند آب را آزمایش کنند و از مزایای شنا به عنوان راهی برای آرامش و خاموش شدن از زندگی روزمره استفاده کنند.

تنها 12 درصد از زنان با پوشیدن مایو در ساحل عمومی یا استخر کاملا راحت هستند، درحالی که شرم از بدن و عدم رعایت حریم خصوصی مهم ترین مسائلی هستند که زنان در لباس شنا احساس راحتی ندارند.

59 درصد از زنان 18 تا 42 ساله در امارات متحده عربی معتقدند که رسانه ها تصویر بدنی دست نیافتنی از زنان شناگر را ایجاد می کنند.

این چیزی است که آدیداس در طی یک نظرسنجی برای درک موانع جسمی، عاطفی و اجتماعی برای حضور در ورزش، متوجه شد.

هدف کمپین Watch Us Move که در اوایل سال 2021 توسط آدیداس راه اندازی شده است، شکستن تابوهای ورزشی با ایجاد انقلابی در ارائه محصولات و خدمات آدیداس است. او پس از بررسی موانع شرکت زنان در شنا، تصمیم گرفت طیف وسیعی از لباس شنا را طراحی کند.

این بیلبورد مایع در واقع یک استخر شنا به ارتفاع پنج متر و عمق سه متر است که در یکی از سواحل عمومی محبوب دبی قرار گرفته است. طبق گفته های آدیداس ، این تابلوی مایع می تواند حدود 3300 جعبه کفش آدیداس را در خود جای دهد و از اکریلیک شفاف تقویت شده ساخته شده است. دیواره های آن می تواند حدود 43،500 لیتر آب را در خود نگه دارد. این سازه توسط یک تیم 32 نفره طی سه شبانه روز ساخته و تحویل داده شد.

آدیداس با استفاده از این ایده مفهومی خلاقانه، هم لباس شناهای محافظه کارانه خود برای زنان در سراسر جهان را معرفی می کند و هم اعتماد به نفس در زنان برای ساختن آینده خود در امر ورزش را تقویت می کند. 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا